مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 15:352020-08-06سياسي

وضعیت اعتباری بنیاد شهید از بسیاری ادارات بدتر است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر گفت: اینکه گفته می شود همه پول ها و مشاغل برای جانبازان و فرزندان شهداست، درد دارد؛ همه این ها در حالی است که وضع بنیاد شهید از نظر اعتباری از بسیاری ادارات به مراتب بدتر است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر گفت: اینکه گفته می شود همه پول ها و مشاغل برای جانبازان و فرزندان شهداست، درد دارد؛ همه این ها در حالی است که وضع بنیاد شهید از نظر اعتباری از بسیاری ادارات به مراتب بدتر است.

حسین رزمی امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه عنوان کرد: خبرنگاران مهم ترین عامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند و در سال های دفاع مقدس نقش بسیار پررنگی در این زمینه داشتند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر افزود: اگر اصحاب رسانه نبودند، مقابله با هجمه های تبلیغاتی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کار بسیار دشواری بود.

اگر خبرنگاران به بسیاری از مسائل وارد نشوند و پیگیری نداشته باشند، شاهد عدالت اجتماعی و خدمات رسانی به تمام اقشار و رفع معضلات نخواهیم بود.

وی در ادامه با انتقاد از اینکه حوزه ایثار و شهادت در رسانه های شهرستان کمرنگ است، بیان کرد: پرداختن رسانه ها به این حوزه منتهی به روز شهدا و همایش ها و جلسات شده در صورتی ‎که همه روزه در حوزه ایثار و شهادت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اعتباری بنیاد شهید از بسیاری ادارات بدتر است

وضعیت اعتباری بنیاد شهید از بسیاری ادارات بدتر است