مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 15:252020-08-06اقتصادي

اضافه شدن سالانه 800 کیلومتر به بزرگراه های کشور/ خبرنگاران را صاحب خانه می کنیم


وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه در سه سال گذشته سالانه 800 کیلومتر به بزرگراه های کشور اضافه شده است، گفت: در سال جاری 800 کیلومتر دیگر با هزینه تقریبی 15 هزار میلیارد تومان به بزرگراه های کشور اضافه خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه در سه سال گذشته سالانه 800 کیلومتر به بزرگراه های کشور اضافه شده است، گفت: در سال جاری 800 کیلومتر دیگر با هزینه تقریبی 15 هزار میلیارد تومان به بزرگراه های کشور اضافه خواهد شد.

محمد اسلامی عصر امروز (پنجشنبه-16 مرداد ماه) در آیین آغاز عملیات اجرایی آسفالت کیلومتر 23 تا 40 محور اصفهان به اردستان، اظهار کرد: محور اصفهان به اردستان یکی از محورهای اصلی استان برای برقراری ارتباط مرکز استان به شهرستان اردستان است که نقاط حادثه خیز داشته و در سال های گذشته حجم زیادی از جاده چهاربانده شده و امروز مرحله پایانی عملیات آسفالت آن انجام می شود.

وی با بیان اینکه این مرحله حدود 22 کیلومتر است که مسیر شهرستان به مرکز استان را 5 کیلومتر کوتاه و بسیاری از قوس های خطرناک را حذف خواهد کرد، افزود: برآورد می شود این قسمت تا مهرماه به بهره برداری و زیر بار ترافیک رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر نهضت راهسازی در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: با وجود پروژه هایی که امروز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن سالانه 800 کیلومتر به بزرگراه های کشور/ خبرنگاران را صاحب خانه می کنیم

اضافه شدن سالانه 800 کیلومتر به بزرگراه های کشور/ خبرنگاران را صاحب خانه می کنیم