مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 15:102020-08-06سياسي

کاهش14درصدی پروژه های اجرایی در صومعه سرا/ پروژه های نیمه تمام در اولویت است


فرماندار صومعه سرا با اشاره به کاهش 14 درصدی پروژه های اجرای تعریف شده برای امسال در این شهرستان، گفت: پروژه های نیمه تمام در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلال سید محمدی عصر پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی صومعه سرا ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار با اشاره به اینکه خبرنگاران در همه عرصه ها در کنار مردم و مسئولین هستند، اظهار کرد: در راستای برقراری ارتباط و انعکاس مسائل و مشکلات مردم و مسئولین بی شک این اصحاب رسانه هستند که گام های اساسی و مهم بر می دارند.

فرماندار صومعه سرا با تأکید بر ضرورت تقدیر و تجلیل از تلاش فعالان عرصه رسانه و خبر، افزود: تمام مسئولان دستگاه های اجرایی باید از تلاش های این قشر تقدیر و تجلیل شایسته ای به عمل آورند.

سید محمدی با بیان اینکه از نظر اعتبار شرایط خوبی را نداریم، تصریح کرد: باید با کمترین میزان اعتبارات بهترین برنامه و طرح ها در سطح شهرستان اجرایی کنیم.

وی با اشاره به افزایش دوباره شیوع ویروس کرونا در شهرستان صومعه سرا، افزود: متأسفانه به دلیل بی توجهی و جدی نگرفتن دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی شاهد شیوع دوباره ویروس کرونا در شهرستان صومعه سرا هستیم.

سید محمدی به آسیب مزارع شالیکاری در بارندگی های اخیر اشاره و تاکید کرد: نسبت به بیمه محصولات کشاورزان کارشناسان بیمه به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش14درصدی پروژه های اجرایی در صومعه سرا/ پروژه های نیمه تمام در اولویت است

کاهش14درصدی پروژه های اجرایی در صومعه سرا/ پروژه های نیمه تمام در اولویت است