مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-06اقتصادي

تکمیل 518 کیلومتر آزادراه تا پایان دولت/ طرح مسکن ملی به خبرنگاران واگذار می شود


در کشور 2430 کیلومتر آزادراه داریم که 518 کیلومتر دیگر آزادراه تا پایان دولت تحویل خواهیم داد و 64 کیلومتر کریدور شمال به جنوب شرق اصفهان تا 2 هفته آینده از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، محمد اسلامی عصر امروز در آییین بهره برداری از چند پروژه در اردستان اظهار داشت: عملیات آسفالت محور جاده اصفهان به اردستان به طول 11 کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت آغاز می شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت این محور 5 کیلومتر مسیر راه کوتاه می کند و مسیر ایمن تری را برای مسافران به وجود می آورد  و سالانه 800 کیلومتر به بزرگراه های کشور اضافه کرده ایم و امروز هم 40 کیلومتر عملیات آسفالت را آغاز کردیم.

وی گفت: در کشور 2430 کیلومتر آزادراه داریم  که 518 کیلومتر دیگر آزادراه تا پایان دولت تحویل خواهیم داد و 64 کیلومتر کریدور شمال به جنوب شرق اصفهان تا 2 هفته آینده از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح خواهد شد؛هزینه ساخت 800 کیلومتر آزادراه طبق نرخ سالیانه 15هزار میلیارد تومان است اسلامی در رابطه با بدهکاری به پیمانکاران گفت: ما در سال گذشته سعی کردیم اکثر  بدهی به پیمانکاران را بدهیم و هم اکنون 80 هزار میلیارد تومان قرارداد در دست اجرا با پیمانکاران داریم که هم اکنون حجم بدهکاری به پیمانکاران 18 هزار میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 518 کیلومتر آزادراه تا پایان دولت/ طرح مسکن ملی به خبرنگاران واگذار می شود

تکمیل 518 کیلومتر آزادراه تا پایان دولت/ طرح مسکن ملی به خبرنگاران واگذار می شود