مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 13:402020-08-06سياسي

رییس سازمان جهاددانشگاهی یزد: آینده جهاددانشگاهی یزد بسیار درخشان است


رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با تشریح عملکرد این نهاد انقلابی که به گفته وی، سبد خدماتی کاملی در بخش های مختلفی دارد، گفت: آینده جهاددانشگاهی استان با توجه به زیرساخت‎های خوب فراه شده در بخش های مختلف بسیار درخشان است.

- رییس سازمان جهاددانشگاهی یزد: آینده جهاددانشگاهی یزد بسیار درخشان است ایسنا/یزد رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با تشریح عملکرد این نهاد انقلابی که به گفته وی، سبد خدماتی کاملی در بخش های مختلفی دارد، گفت: آینده جهاددانشگاهی استان با توجه به زیرساخت‎های خوب فراه شده در بخش های مختلف بسیار درخشان است.

مهدی باصولی به مناسبت چهل سالگی جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به تشکیل جهاددانشگاهی یزد در سال 1373 و راه اندازی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی یزد در سال 1375، اظهار کرد: با توجه به این که عمده فعالیت های جهاددانشگاهی تا سال 1392 متمرکز بر توسعه آموزش عالی بود، خیلی از افراد جهاددانشگاهی را به عنوان دانشگاه جهاددانشگاهی می شناختند.

وی افزود:در این برهه به رغم تلاش هایی که روسای گذشته جهاددانشگاهی یزد برای معرفی ظرفیت های این نهاد داشتند ولی توسعه آموزش عالی بر سایر فعالیت ها جهاددانشگاهی غلبه داشت در حالی که معتقدیم سبد خدمات جهاددانشگاهی یک سبد کامل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان جهاددانشگاهی یزد: آینده جهاددانشگاهی یزد بسیار درخشان است

رییس سازمان جهاددانشگاهی یزد: آینده جهاددانشگاهی یزد بسیار درخشان است