مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 13:352020-08-06فرهنگي

نامگذاری معبری در شهرستان بهار به نام «خبرنگار»


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از نامگذاری معبری به نام خبرنگار در این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار از نامگذاری معبری به نام خبرنگار در این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار خبر داد.

حبیب الله شهنوازیان در گفت و گو با ایسنا، بر نقش قشر خبرنگار به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه تأکید و به برنامه های تدوین شده اداره ارشاد به مناسبت هفته خبرنگار اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از شیوع کروناویروس اکثر برنامه های این هفته لغو شد اما درنظر داریم نشست های محدودی را با حضور حداقل خبرنگاران و در چند جلسه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

وی تشریح کرد:روز یکشنبه 19 مرداد ماه در جلساتی با حضور تعدادی از خبرنگاران، غبار روبی مزار شهدا و حضور در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار می شود که در این نشست از آنها تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه 20 مرداد، نشست خبرنگاران را در اداره ارشاد با حضور فرماندار خواهیم داشت که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

شهنوازیان افزود: با پیشنهادی از سوی اداره ارشاد شهرستان بهار در جلسه نامگذاری معابر و خیابان ها مقرر شد معبری به نام خبرنگار در این شهرستان برای پاسداشت زحمات این قشر نامگذاری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری معبری در شهرستان بهار به نام «خبرنگار»

نامگذاری معبری در شهرستان بهار به نام «خبرنگار»