مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 13:252020-08-06اقتصادي

ثبت رکوردهای صادراتی جدید فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در روزهای کرونایی


رییس هیأت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان اصفهان گفت: شرکت های صادراتی با برخورداری از نیروهای جوان و فعال بیش از 60 درصد محصولات ارسالی به کشورهای هدف را از فرودگاه شهید بهشتی صادر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، احمدرضا همتی پیش از ظهر امروز در سلسله نشست های مجازی علمی با موضوع پیامدهای ناشی از کرونا در حوزه کسب وکار که این هفته به بخش محصولات کشاورزی اختصاص داشت اظهار کرد: این بیماری موذی و به نوعی مخرب در بخش کشاورزی هم همچون دیگر بخش ها مشکلاتی را به وجود آورده است.

رییس هیأت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: اگر نگاهی به آمار شود، شاهد آن خواهیم بود که در ماه های ابتدایی سال یعنی فروردین و اردیبهشت، به دلیل شیوع این بیماری و فشار ناشی از تحریم ها، آمار قابل توجه نبوده و در مجموع با کاهش 80 درصدی مواجه بوده ایم، اما ظرف دو ماه اخیر وضعیت بهبود پیدا کرده است.

  وی با اشاره به وضعیت صادرات محصولات کشاورزی ادامه داد: 13 اقلیم در دنیا وجود دارد و کشور ما 10 اقلیم از این تعداد را دارا است و این نعمت بزرگی است که در اختیار ما قرار گذاشته شده و با مشکلاتی که ناشی از کم آبی و خشک سالی در کل کشور پیش آمده در بخش کشاورزی بیشتر از 120 میلیون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکوردهای صادراتی جدید فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در روزهای کرونایی

ثبت رکوردهای صادراتی جدید فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در روزهای کرونایی