مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-06سياسي

ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند تلاش مضاعف است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با انتقاد از اینکه حوزه ایثار و شهادت در رسانه ها کمتر موردتوجه قرارگرفته است، گفت: ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند تلاش مضاعف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حسین رزمی در نشست خبری با اصحاب رسانه کاشمر که در آستانه 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: در بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر مفتخریم که به خانواده 617 شهید، یک هزار و 812 جانباز و 118 آزاده سرافراز خدمت رسانی می کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر بابیان اینکه مأموریت و رسالت ما خدمت رسانی به خانواده شهدا و جامعه ایثارگری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، یادآور شد: اگرچه مجموعه بنیاد شهید بخش عمده ای از فعالیت ها و اقدامات را در بخش های مختلف از طریق سایت ایثار و فضای مجازی اطلاع رسانی می کند، اما انتظار داریم خبرنگاران و رسانه ها با تخصصی که در این حوزه دارند، در راستای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

وی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار خبرنگاران در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، افزود: امروز اگر تصویر، فیلم و اطلاعاتی از مبارزات و جان فشانی رزمندگان در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داریم را مدیون خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند تلاش مضاعف است

ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند تلاش مضاعف است