مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-06اقتصادي

خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند


رییس کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی خراسان شمالی گفت: همانطور که حراست در دستگاه های اجرایی چشم بینای مدیر است، در جامعه خبرنگاران این وظیفه را بر دوش دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان شمالی اظهار کرد: در سیستم دستگاه های اجرایی، حراست چشم بینا مدیر است اما در جامعه این خبرنگاران هستند که لحظه به لحظه اتفاقات را رصد می کنند و نیتی جز رشد و توسعه ندارند.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی خراسان شمالی ادامه داد: اگر مدیران با دید مثبت به نقد خبرنگاران توجه کنند، سریع تر مشکلات حل می شود زیرا خبرنگاران نواقص و مشکلات را به خوبی می بینند.

وی با اشاره به وضعیت بانک های استان افزود: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی خصوصاً در خراسان شمالی که از نظر بنیه مالی ضعیف تر است، در سیستم بانکی دچار مشکلاتی شده ایم.

هدایتی گفت: در پایان تیرماه مصارف بانک های استان نسبت به منابع بیشتر شد و درواقع 119 درصد منابع تسهیلات داده شده است.

رییس کمیسیون هماهنگی بانک های دولتی خراسان شمالی تصریح کرد: آمار نشان دهنده عملکرد بانک های استان است لذا بانک ها بیشتر از این نمی توانند تسهیلات پرداخت کنند.

وی افزود: طی سال گذشته توسط بانک مبدا خود، 220 میلیارد تومان به علت مازاد ارائه تسهیلات جریمه شدیم لذا درخواست داریم منابع تسهیلات از بانک ها در تهران گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند

خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند