مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 11:552020-08-06سياسي

بیکاری دلیل اصلی بازگشت معتادان بهبود یافته به اعتیاد است


سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری استان همدان بابیان اینکه معتادان بهبودیافته نیازمند حمایت اجتماعی هستند، گفت: بیکاری دلیل اصلی بازگشت معتادان بهبود یافته به اعتیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس نجفی ظهر پنج شنبه در چهارمین شورای پیشگیری از وقوع جرم با محوریت پیگیری عملیاتی شدن آیین نامه مراقبت و خروج معتادان موضوع ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: امروزه اعتیاد به یک معضل اساسی فردی اجتماعی در جامعه تبدیل شده و اقشار مختلف به خصوص جوانان به آن گرایش پیدا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تحمل شرایط یک فرد معتاد در خانواده از وجود یک بیمار صعب العلاج در جامعه به مراتب سخت تر است، اظهار کرد: اعتیاد علاوه بر آسیب های جسمی و روانی شدیدی که به خود فرد معتاد وارد می کند آثار زیان باری در خانواده و جامعه دارد؛ به خصوص در حوزه اشتغال که اغلب معتادین توان کاری خود را از دست می دهند و دیگر بهره وری لازم را نخواهند داشت.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان بزرگترین مشکل معتادان را بیکاری و عدم اشتغال و کسب درآمد دانست و افزود: اگر به اعتیاد به عنوان یک بیماری نگاه کنیم این بیماری مانند تمام بیماری های دیگر اگر تحت کنترل نباشد مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد حتی اگر فرد ترک هم کرده باشد دوبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری دلیل اصلی بازگشت معتادان بهبود یافته به اعتیاد است

بیکاری دلیل اصلی بازگشت معتادان بهبود یافته به اعتیاد است