مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-06اجتماعي

جلوگیری از آلودگی آب و خاک تبریز با ایجاد بزرگترین مرکز دفن پسماند


با ایجاد مرکز دفن پسماند ویژه کشور در تبریز و مدیریت علمی پسماندهای شهری ، می توانیم از بروز خطرات زیست محیطی و آلودگی خاک و آب شهرمان جلوگیری کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: با ایجاد مرکز دفن پسماند ویژه کشور در تبریز و مدیریت علمی پسماندهای شهری ، می توانیم از بروز خطرات زیست محیطی و آلودگی خاک و آب شهرمان جلوگیری کنیم.

ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از پروژه مرکز دفن بهداشتی پسماند ویژه تبریز در گفت وگو با ایسنا در خصوص این پروژه گفت: بحث مدیریت پسماند و پرداخت به موضوعات زیست محیطی در شهر های بزرگ بسیار حائز مهم است و شاید چون این پروژه ها خارج از شهر و به دور از چشم انجام می شود، اکثر مدیران شهری به این موضوع علاقه نشان نداده اند و کارهای این حوزه مغفول مانده است.

وی افزود: برای اولین بار در سطح کشور مرکز دفن بهداشتی پسماند ویژه را در تبریز ایجاد کرده ایم که شهر را از خطرات زیست محیطی نجات خواهد داد.

وی ادامه داد: این پروژه در بحث دفن بهداشتی پسماند ویژه و تصفیه خانه تبریز در قالب پنج لنفیلد در حال انجام است، به طوریکه یکی از لنفیلدها قبلا تکمیل شده و چهار مورد بعدی در حال اجرا است، همچنین یک سلول ویژه نیز برای پسماند ویژه جدا کرده ایم که برای اولین بار در کشور در حال انجام است که پسماندهای بیمارستانی و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از آلودگی آب و خاک تبریز با ایجاد بزرگترین مرکز دفن پسماند

جلوگیری از آلودگی آب و خاک تبریز با ایجاد بزرگترین مرکز دفن پسماند