مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 11:002020-08-06سياسي

کنکور کرونایی و حواشی استرس زای داوطلبان


پس از ماه ها انتظار کشیدن و تحمل استرس و اضطراب ناشی از تعویق های چندباره کنکور، بلاخره ماراتن کنکور ارشد 99 نیز در شرایط کرونایی حاکم آغاز شد.

- ایسنا/کردستان پس از ماه ها انتظار کشیدن و تحمل استرس و اضطراب ناشی از تعویق های چندباره کنکور، بلاخره ماراتن کنکور ارشد 99 نیز در شرایط کرونایی حاکم آغاز شد.

این آزمون در 3 روز متوالی میزبان داوطلبانی خواهد بود که پس از گذشت چندین ماه انتظار، حال برای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.

کنکور با همه استرس و اضطرابی که هر ساله با خود به همراه دارد اما امسال قصه متفاوتی شد برای کسانی که در شرایط کرونایی امسال داوطلب شده بودند تا آینده خود را با شرکت در این کنکور سرنوشت ساز رقم بزنند.

دومین ماراتن کنکور سراسری سال 99 نیز پس از طی کردن کش و قوس های فراوانی که به دنبال داشت صبح امروز 16 مرداد با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی کلید خورد.

قرار بود کنکور کارشناسی ارشد امسال در اواخر فروردین ماه برگزار شود که در اتفاقی نادر و غیرقابل پیش بینی و به دلیل شیوع بیماری کرونا، برگزاری این آزمون به اوایل مرداد ماه موکول شد که آن هم به دلیل تشدید دوباره شیوع کرونا باز هم به تعویق افتاد تا اینکه سرانجام پروسه برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در 16 مرداد ماه کلید خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور کرونایی و حواشی استرس زای داوطلبان

کنکور کرونایی و حواشی استرس زای داوطلبان