مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-06اقتصادي

تاکید استاندار سیستان وبلوچستان بر ضرورت احداث پل دوم میلک


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه احداث پل دوم میلک در رونق و تسهیل تجارت از مرز میلک بسیار موثر و ضروری است؛ تسریع در احداث این پل را مورد تاکید قرار داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه احداث پل دوم میلک در رونق و تسهیل تجارت از مرز میلک بسیار موثر و ضروری است؛ تسریع در احداث این پل را مورد تاکید قرار داد.

به نقل از روابط عمومی استانداری احمدعلی موهبتی در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی که به ریاست مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور فعالان اقتصادی و نمایندگان اتاق های بازرگانی و تعاون در محل این وزارت خانه برگزار شد؛ هماهنگی و تلاش بیشتر برای رسیدن به بهره وری و استفاده از ظرفیت بازارچه های استان سیستان و بلوچستان را خواستار شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت و نقش تجاری و ترانزیتی بازارچه میلک در ارزآوری و درآمد و اشتغال، بر کاهش و حذف برخی عوارض با هدف رونق و افزایش حجم صادرات ایران تاکید کرد.

استاندار سیستان وبلوچستان با ذکر این مطلب که، زمینه افزایش میزان تردد خودروهای ترانزیتی از مرزهای استان وجود دارد ادامه داد: در تعاملات مرزی، اولویت ما توجه به تامین و حفظ منافع ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار سیستان وبلوچستان بر ضرورت احداث پل دوم میلک

تاکید استاندار سیستان وبلوچستان بر ضرورت احداث پل دوم میلک