مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:402020-08-06بين الملل

بهره برداری سیاسی عجولانه متحدان سعودی در لبنان از انفجار بیروت


در حالی که تنها دو روز از انفجار بیروت می گذرد و هنوز تحقیقات لازم برای مشخص شدن ابعاد ماجرا مشخص نیست برخی از متحدان سعودی در لبنان تلاش می کنند از این آب گل آلود به نفع خود ماهی بگیرند و به حزب الله بتازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سه شنبه (چهاردهم مردادماه) بود که انفجاری مهیب در بندر بیروت رخ داد و بر اساس اعلام وزارت بهداشت لبنان تا کنون حدود 37 نفر در آن کشته و بیش از 5000 نفر دیگر زخمی شده اند.

تنها دو روز از این فاجعه می گذرد و هنوز تحقیقات لازم برای مشخص شدن ابعاد ماجرا انجام نشده اما نکته قابل توجه مواضع سیاسی برخی از متحدان سعودی در لبنان است که همگام با برخی شخصیت ها و رسانه های صهیونیستی تلاش می کنند، صرفا انگشت اتهام را به سمت حزب الله بگیرند.

خبرنگار لبنانی مخالف حزب الله عامل لبنانی جری ماهر که خود را خبرنگار معرفی می کند و دشمن سرسخت حزب الله و از نزدیکان جریان 14 مارس بویژه حریری ها به شمار می رود در توییتی مدعی شد باید یک تحقیقات بین المللی شفاف درباره اینکه چه کسی مواد با قابلیت انفجار بالا را در بندر بیروت ذخیره کرده و اینکه چه کسی از بندر بیروت برای عبور سلاح غیرقانونی استفاده می کند، انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری سیاسی عجولانه متحدان سعودی در لبنان از انفجار بیروت

بهره برداری سیاسی عجولانه متحدان سعودی در لبنان از انفجار بیروت