مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-06حوادث

سارق منازل گرمسار دستگیر شد/ اعتراف به 10 سرقت


فرمانده انتظامی گرمسار از دستگیری یک سارق جوان خبر داد و گفت: این فرد پس از دستگیری به 10 فقره سرقت از منازل مسکونی مردم در این شهرستان اعتراف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ غلامحسین عرب ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی گرمسار از دستگیری یک سارق منازل مسکونی در این شهرستان خبر داد و ابراز داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح گرمسار، پلیس با تشکیل پرونده و اقدامات قانونی خود را در این راستا آغاز و کارآگاهان پلیس در بررسی های میدانی و آثار به جای مانده از سارقان دریافتند که نقطه اشتراکی در جرایم وقوع یافته وجود دارد.

وی با اشاره به اقدام اطلاعاتی و بهره گیری پلیس از تجهیزات موجود برای کشف جرم این سارق، افزود: جوان 24 ساله، معتاد و سابقه دار به عنوان متهم اصلی پرونده توسط مأموران دستگیر و در بازجویی های خود به 10 فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان گرمسار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گرمسار از تکمیل پرونده و معرفی سارق دستگیر شده به مرجع قضایی خبر داد و گفت: شهروندان با تجهیز اماکن و منازل خود دست این گونه افراد را از دارایی و اموال خود کوتاه کنند.

عرب بیان کرد: ناجا با تمام قدرت در برخورد با متخلفانی که به دنبال سو استفاده از مردم و اموال آن ها هستند برخورد می کند و در این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق منازل گرمسار دستگیر شد/ اعتراف به 10 سرقت

سارق منازل گرمسار دستگیر شد/ اعتراف به 10 سرقت