مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-06اقتصادي

تابستان داغ «جلگه خلج» به وقت کمبود آب/ چالش 20 روزه افت فشار و قعطی آب


افت فشار، قطعی و کمبود 20 روزه آب، جمعیت 1200 نفری دو روستای «جلگه خلج» پلدختر را در روزهای داغ تابستان، نقره داغ کرده است.

- پلدختر- افت فشار، قطعی و کمبود 20 روزه آب، جمعیت 1200 نفری دو روستای جلگه خلج پلدختر را در روزهای داغ تابستان، نقره داغ کرده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: هر ساله به ویژه در فصل تابستان برخی روستاهای شهرستان پلدختر در گرمای طاقت فرسا، با مشکل کمبود و افت فشار آب آشامیدنی مواجه می شوند.

تابستان داغ اهالی جلگه خلج در کمبود آب یکی از اهالی روستای جلگه خلج در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اهالی این روستای پر جمعیت از نبود آب آشامیدنی در مضیقه هستند و آب مورد نیاز خود را قطره قطره و به سختی جمع آوری و ذخیره می کنند.

اکبر کرموند افزود: در فصل گرما و تابستان سوزان، اهالی روستای جلگه خلج آب ندارند و با وجود اینکه اکثر اهالی کشاورز و باغدار هستند، هنگام برگشتن از چیدن انجیر و کار در زمین کشاورزی آن هم در این شرایط کرونا برای نظافت و استحمام با مشکل آب مواجه هستند.

تداوم مشکلات کمبود و افت فشار آب باعث مهاجرت روستاییان به شهرها می شود یکی دیگر از اهالی روستا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم این روستا مدتی است با آغاز فصل گرما به شدت در مضیقه آب قرار دارند، این امر زندگی روزمره اهالی را مختل و آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان داغ «جلگه خلج» به وقت کمبود آب/ چالش 20 روزه افت فشار و قعطی آب

تابستان داغ «جلگه خلج» به وقت کمبود آب/ چالش 20 روزه افت فشار و قعطی آب