مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-06اقتصادي

حال و هوای تنها دکه روزنامه بدون تنقلات و سیگار ایران


همزمان با روز خبرنگار از خاطرات و گلایه های روزنامه نگار و روزنامه فروشی می گوییم که در 41 سال فعالیت خود حتی یک نخ سیگار و تنقلاتی را در دکه ی فروش روزنامه اش عرضه نکرده است.

- از نسلی می گوییم که خاطراتش را کنار دکه های مطبوعاتی و بین روزنامه ها جستجو و مرور می کرد؛ از فرار شاه تا آمدن امام، کیهان بچه ها، گل آقا و مهمتر از همه روزهای سخت و خاطره ساز کنکور و اعلام قبولی ها از طریق روزنامه و گذشته هایی فراموش نشدنی.

گذشته هایی که انگار خیلی از این سالها دور شده ؛ دکه هایی که روزنامه ها و مجلات مختلقی را روی پیشخوان خود گذاشته و هر ساعت روز پرازدحام از آنهایی بودند که یا قصد خرید روزنامه داشتن یا آنهایی که فقط به خواندن سر خط و تیتر اخبار روزنامه ها بسنده می کردند ولی این روزها در برخی شهرها هر روز دلگیرتر از دیروز هستند.

این روزها به دنبال پیشرفت تکنولوژی و توسعه دنیای مجازی، دیگر دکه های مطبوعات همچون گذشته در بین خوانندگان اخبار فاقد جایگاه گذشته هستند و جای خود را به تلفن های همراه و خبررسان های مجازی داده اند.

در این حال و هوای کسادی بازار، شاید دکه داران جزو آن دسته افرادی باشند که به خوبی آن همه شور و اشتیاق گذشته به روزنامه و مطالعه و جایگزینی دنیای مدرن و فضای مجازی که اخبار را برخط به مخاطبان می رسانند، درک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای تنها دکه روزنامه بدون تنقلات و سیگار ایران

حال و هوای تنها دکه روزنامه بدون تنقلات و سیگار ایران