مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-06سياسي

امنیت شغلی خبرنگاران تأمین شود


امام جمعه دامغان بابیان اینکه خبرنگاران با ایجاد تلنگر در مسئولان می کوشند تا مشکلات مردم برطرف شود، گفت: در این راستا تأمین امنیت شغلی خبرنگاران اصلی مهم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدحسینیان ظهر پنج شنبه به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار در آیین تقدیر و تجلیل از خبرنگاران دامغان به میزبانی دفتر خود ضمن تقدیر و تجلیل از مجاهدت های خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی به جامعه، اظهار داشت: خبرنگاران با ایجاد تلنگر در مسئولان می کوشند تا مشکلات مردم برطرف شود لذا تأمین امنیت شغلی اصحاب رسانه و تقدیر از آن ها امری ضروری است.

وی ضمن بیان اینکه مسئولان و مدیران باید به حداقل نیازهای خبرنگاران نیز توجه کافی داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه اصحاب رسانه با انعکاس خبر و گزارش حاوی درد و دل مردم، مسئولان را وادار به حل مشکلات جامعه می کند لذا می بایست رفع چالش های پیش روی نیز در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه دامغان بابیان اینکه خبرنگاران باید نقش روشن بخشی و آگاهی دادت به جامعه را پیگیری کنند، ابراز داشت: درواقع اصحاب رسانه به احزاب، گروه ها و مردم جهت دهی می بخشند لذا این امر یکی از اقداماتی که خبرنگاران باید برای تحقق آن تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت شغلی خبرنگاران تأمین شود

امنیت شغلی خبرنگاران تأمین شود