مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:252020-08-06فرهنگي

کیانوش ایازی: نگاه متفاوت و پرهیز از شعار، عامل موفقیت نمایش «زیپ» شد


«کیانوش ایازی» کارگردان برگزیده برای نمایش «زیپ» در جایزه بزرگ سرو گفت: «زیپ» نمایشی متفاوت و موضوع نگر، فارغ از هر نوع شعار زدگی با ساختار اجرایی متفاوت است که از همان شروع نمایش؛ - کیانوش ایازی کارگردان نمایش زیپ که در جایزه بزرگ سرو در بخش های کارگردانی و طراحی صحنه مورد تقدیر قرار گرفت در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس در مورد این نمایش گفت: نمایش زیپ در سال 98 برای اجرا در تماشاخانه مهر حوزه هنری تولید و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

این نمایش در روزهای اجرا میزبان مخاطبانی از اقشار گوناگون جامعه بود و بازخوردهای قابل توجهی از هر کدام از آنها دریافت کرد.

ایازی در ادامه با اشاره به اینکه نمایش زیپ در رقابت جایزه بزرگ سرو در کنار پیشکسوتان عرصه تئاتر کشور در شِش بخش از هفت بخش این رویداد نامزد دریافت جایزه شده بود گفت: نمایش زیپ در بخش های نمایش برتر، کارگردانی، نویسندگی، بازیگری مرد، بازیگری زن و طراحی صحنه نامزد دریافت جایزه از این رویداد در کنار هنرمندان با تجربه و کارکشته ای همچون استاد مسافر آستانه شده بود.

این اثر در نهایت در بخش کارگردانی و طراحی صحنه موفق به دریافت جایزه شد.

وی در همین راستا افزود: برای من بسیار خوشحال کننده بود که در کنار پیشکسوتان و بزرگان عرصه نمایش، نمایش زیپ با قدرت ظاهر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیانوش ایازی: نگاه متفاوت و پرهیز از شعار، عامل موفقیت نمایش «زیپ» شد

کیانوش ایازی: نگاه متفاوت و پرهیز از شعار، عامل موفقیت نمایش «زیپ» شد