مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-06سياسي

تأمین بیش از 155 میلیارد تومان اعتبار برای انجام رزمایش کمک مؤمنانه


250هزار کارت هدیه، 250 هزار بسته معیشتی و 313 جهیزیه به ارزش کل 155میلیارد تومان در سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در شهرستان های استان تهران در بین افراد نیازمند و کم بضاعت توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، سومین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه عصر روز گذشته به همت سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با حضور سردار حسن زاده برگزار شد.

در این فاز از رزمایش کمک مؤمنانه که در سه مرحله انجام خواهد شد، همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیرخم اولین مرحله آغاز شد و مرحله دوم در دهه اول ماه محرم و مرحله سوم نیز در دهه آخر ماه صفر اجرا خواهد شد.

در این مرحله تعداد 250هزار کارت هدیه 300هزار تومانی، 250 هزار بسته معیشتی شامل برنج و سایر اقلام مواد غذایی به ارزش هر بسته 300 هزار تومان در شهرستان های استان تهران در بین افراد نیازمند و کم بضاعت توزیع می شود.

همچنین در این مرحله از رزمایش تعداد 313 سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، کولر و سایر اقلام ضروری زندگی به ارزش حدودی هر جهیزیه 13 میلیون تومان به زوج های جوان اهداء می شود.

فاز اول رزمایش کمک مؤمنانه سپاه استان تهران در نیمه شعبان و فاز دوم در ماه مبارک رمضان اجرا شد و روز گذشته اولین مرحله از فاز سوم این رزمایش با سخنرانی سردار حسن زاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین بیش از 155 میلیارد تومان اعتبار برای انجام رزمایش کمک مؤمنانه

تأمین بیش از 155 میلیارد تومان اعتبار برای انجام رزمایش کمک مؤمنانه