مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-06بين الملل

کشته و زخمی شدن 5 نظامی عراقی در یورش داعش


یک منبع امنیتی عراقی از یورش داعش به مطیبیجه در استان صلاح الدین و کشته و زخمی شدن چند نظامی این کشور بر اثر آن، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از السومریه، یک منبع امنیتی عراقی از یورش داعش به مطیبیجه در استان صلاح الدین عراق خبر داد.

این منبع اعلام کرد: داعش به هنگ دوم از تیپ تکاور در فرماندهی عملیات صلاح الدین در مطیبیجه یورش برد که بر اثر این یورش دو نظامی کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

اخیرا، صادق الحسینی، مسئول رسانه ای الحشد الشعبی درباره حملات اخیر تروریست های داعش در عراق تاکید کرده بود: این حملات با حمایت و پشتیبانی آمریکا صورت می گیرد.

عناصر باقی مانده داعش با حمایت آمریکا در استان های مختلف عراق جابجا می شوند و فعالیت تروریستی انجام می دهند چرا که آمریکا پس از تصویب خروج نیروهای بیگانه از عراق در پارلمان، قصد دارد ثبات و امنیت کشور را متزلزل کند و این کار نقشه ی برنامه ریزی شده است.

در مخفیگاه های داعش به تسلیحات جدیدی به دست آمده است که نشان می دهد آمریکا با مسلح کردن تروریست ها می خواهد از دولت عراق و مردم این کشور انتقام بگیرد و بگوید با عقب نشینی واشنگتن از این کشور، فعالیت هسته های پنهان داعش از سر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و زخمی شدن 5 نظامی عراقی در یورش داعش

کشته و زخمی شدن 5 نظامی عراقی در یورش داعش