مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:302020-08-06سياسي

جهاددانشگاهی پدافند فرهنگی انقلاب اسلامی است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام گفت: جهاددانشگاهی پدافند قوی در عرصه فرهنگی در برابر هجمات و شبیخون دشمنان انقلاب اسلامی است.

- /چهل سال با جهاددانشگاهی/مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های ایلام: جهاددانشگاهی پدافند فرهنگی انقلاب اسلامی است ایسنا/ایلام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام گفت: جهاددانشگاهی پدافند قوی در عرصه فرهنگی در برابر هجمات و شبیخون دشمنان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا غیاثی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مهمترین دستاورد ماندگار جهاد دانشگاهی در نظام مقدس اسلامی در وهله نخست خود این تشکیلات انقلابی است که رویکرد انقلابی دارد در راستای اهداف انقلاب گام به گام پیش رفته و منشاء خدمات بسیاری بوده است.

وی گفت: از دیگر دستاوردهای جهاد دانشگاهی میتوان به پژوهشگاه رویان و از نظر فرهنگی به خبرگزاری های این نهاد اشاره کرد که به خوبی توانسته اند در پاسخگویی به نیازهای روز جامعه و نظام نقش آفرینی کرده اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام تصریح کرد: امروز نیازهای جامعه بسیار گسترده و متنوع شده اند و از سمتی محور فعالیت های فرهنگی در جامعه جهانی رسانه ای و مجازی شده است، پس در در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی پدافند فرهنگی انقلاب اسلامی است

جهاددانشگاهی پدافند فرهنگی انقلاب اسلامی است