مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-06سياسي

رونق مجدد خرمشهر به روحیه جهادی و عزم ملی نیاز دارد


نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خرمشهر برای بازسازی و رونق مجدد، نباید در گیر و دار بروکراسی ها و پیچ و خم های اداری محاصره شود بلکه به روحیه ای جهادی و عزم ملی نیاز دارد.

- سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: خرمشهر بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مدال افتخاری است که بر سینه انقلاب اسلامی می درخشد، اما متاسفانه شرایط و وضعیت فعلی این شهر در خور و شأن مردم آن نیست.

  وی افزود: امروز خرمشهر خرم نیست و مردم این شهر، شهری آباد را خواستارند تا از حداقل حقوق بهره مند شوند، خرمشهر شهر دارای ندار است، اگرچه نظام مقدس اسلامی در 30 سال پس از جنگ هزینه های هنگفتی برای آبادانی خرمشهر کرد اما اغما رفتن مدیریت شهر از سوی برخی مدیران نالایق، شهر را از قله پیشرفت به دره پسرفت برد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خرمشهر برای دستیابی به آبادانی نباید در گیر و دار بروکراسی ها و پیچ و خم های اداری محاصره شود بلکه با نگرشی بسیجی از سوی دولتمردان باید حماسه سوم خرداد دیگری را برای آن رقم زد تا خرمی این شهر با یک عزم ملی و ورود سطوح بالای مدیریت حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق مجدد خرمشهر به روحیه جهادی و عزم ملی نیاز دارد

رونق مجدد خرمشهر به روحیه جهادی و عزم ملی نیاز دارد