مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-05سياسي

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان یکی از مراکز بنام است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان یکی از مراکز بنام بوده که خدمات خوبی را به استان های همجوار و هم استانی ها ارائه داده و می دهد و بارقه امید را در بین خانواده ها و زوج های نابارور ایجاد کرده است.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان یکی از مراکز بنام بوده که خدمات خوبی را به استان های همجوار و هم استانی ها ارائه داده و می دهد و بارقه امید را در بین خانواده ها و زوج های نابارور ایجاد کرده است.

دکتر محمود ثمینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کلمه جهاد به معنای جهد و کوشش مضاعف علاوه بر شرایط عادی معمول است، اقدامی مضاعف و فعالانه در همه عرصه ها با کوشش، بسیار دقیق و با انجام پژوهش های بالاتر است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلاب در دانشگاه ها اثرات خوب و مؤثری در تولید علم و فناوری در دانشگاه ها داشت، افزود: جهاد دانشگاهی در سایر اقدامات ابداعانه ای که بر اساس مطالعات انجام شده نظیر مرکز رویان و سایر مراکز در کشور خوش درخشیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: در لرستان نیز جهاد دانشگاهی در کنار ارائه خدمات آموزشی (کوتاه و بلندمدت)، پژوهشی، خدمات بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان یکی از مراکز بنام است

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان یکی از مراکز بنام است