مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 02:452020-08-05سياسي

اخلاق حرفه ای، اصل مهم و تاثیرگذار خبرنگاری


رییس شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی بر ضرورت معرفی خدمات دستگاه های اجرایی در هفته دولت تاکید کرد و گفت: شغل شریف خبرنگاری، حرفه ای با مسئولیت اجتماعی بالا و پرهزینه است و اصل مهم اخلاق حرفه ای، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی بر ضرورت معرفی خدمات دستگاه های اجرایی در هفته دولت تاکید کرد و گفت: شغل شریف خبرنگاری، حرفه ای با مسئولیت اجتماعی بالا و پرهزینه است و اصل مهم اخلاق حرفه ای، لازمه این شغل است که اگر رعایت نشود، ویرانگر خواهد بود.

ناصر خوش خبر در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت امسال باید نسبت به سال های گذشته متفاوت باشد و معرفی دستاوردهای دولت با استفاده از ظرفیت روابط عمومی ها معنا پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی افزود: اگر انتظار داشته باشیم رسانه ها بدون ایفای نقش روابط عمومی دستگاه ها اطلاع رسانی داشته باشند، توفیقی حاصل نمی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: تئوری پردازی و کلی گویی در باب اهمیت روابط عمومی کافی نیست و باید در مجموعه دستگاه های اجرایی به ویژه مدیران، این باور شکل بگیرد که جایگاه روابط عمومی در آگاهی بخشی و معرفی خدمات دولت ممتاز است و خروجی اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاق حرفه ای، اصل مهم و تاثیرگذار خبرنگاری

اخلاق حرفه ای، اصل مهم و تاثیرگذار خبرنگاری