مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 17:502020-08-05اقتصادي

اکثر مردم کردستان از کیفیت نان ناراضی هستند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: اکثر مردم از کیفیت نان ناراضی هستند، سلامت مردم با مصرف نان های بی کیفیت در خطر است، مردم طرفدار نان سفید نیستند بلکه نان مرغوب و سالم باید عرضه شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی عصر امروز در جلسه کارگروه اصلاح نظام یارانه گندم، آرد و نان استان کردستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هیچ وقت در کردستان نان مطلوبی تهیه نشده است و کیفیت نان در این استان غیرقابل قبول است.

وی نظارت بر عملکرد خبازی ها را در راستای عرضه نان با کیفیت مهم برشمرد و گفت: به ندرت در سنندج نانوایی یافت می شود که وزن چانه ای برابر با وزن مصوب در  این کارگروه باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: اتحادیه ها مسئول نظارت بر خبازی ها و اتاق اصناف متولی این امر است.

آرد مرتبط با نوع نان در خبازی ها مصرف شود دره وزمی با اشاره به اینکه در اغلب نانوایی های استان از آرد لواش برای سنگک و یا بالعکس استفاده می کنند که کیفیت نان را کاهش می دهد، تاکید کرد: اگر خبازی های متخلف برخورد قاطع نشود، بی کیفیتی نان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اکثر مردم از کیفیت نان ناراضی هستند، ادامه داد: سلامت مردم با مصرف نان های بی کیفیت در خطر است، مردم طرفدار نان سفید نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر مردم کردستان از کیفیت نان ناراضی هستند

اکثر مردم کردستان از کیفیت نان ناراضی هستند