مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 15:252020-08-05سياسي

طرح سوال مجدد از شهردار رشت


عضو شورای اسلامی شهر رشت با قرائت متنی مبنی بر تذکر و طرح سؤال مجدد از شهردار رشت گفت: آیندگان عملکرد حاج محمدی و شهرداران غیربومی را ارزیابی می کنند و عملکرد شورا را نیز قضاوت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در یک صد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با قدردانی به واسطه رأی اعتماد اعضای شورا، به وی برای حضور در جایگاه ریاست شورا در چهارمین سال از فعالیت شورای پنجم رشت اظهار کرد: از زحمات رییس و هیئت رییسه سال گذشته  شورا نیز بسیار قدردانی می کنم و یقین می دانم سالی پُر از تلاش و خدمت را در پیش رو داریم.

لغو مراسم تجلیل از خبرنگاران به واسطه این مراسم برگزار نمی شود.

خبرنگاران پُل ارتباطی مردم و مسؤولین رمضانپور با تأکید بر اینکه قلم از جایگاه بالایی برخوردار است تصریح کرد: خبرنگاران همواره به عنوان پُل ارتباطی مابین  مردم و مسؤولین بودند و به عنوان سرمایه های اجتماعی محسوب می شوند و امیدوارم بتوانیم با بهره مندی از قلم فرسایی این افراد، خدماتی شایسته و شفاف به شهروندان ارائه شود.

طرح سؤال مجدد از شهردار رشت عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با قرائت متنی مبنی بر تذکر و طرح سؤال مجدد از شهردار رشت اظهار کرد: آیندگان عملکرد حاج محمدی و شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوال مجدد از شهردار رشت

طرح سوال مجدد از شهردار رشت