مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 15:052020-08-05سياسي

طبخ و توزیع 110 هزار پرس غذا به مناسبت دهه ولایت در نجف آباد


مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی نجف آباد گفت: برای اولین بار و در استان اصفهان طرح طبخ و توزیع 110 هزار پرس غذا بین اقشار مختلف در شهرستان نجف آباد در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نجف آباد، حجت الاسلام مهدی سلطانی عصر امروز ضمن تبریک عید غدیر خم و روز خبرنگار پیرامون طرح غذای متبرک دهه ولایت ابراز داشت: در آیات و روایات درباره جایگاه غدیر بسیار نوشته شده و همه می دانیم در غدیر خم اسلام تکمیل می گردد.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی نجف آباد عنوان کرد: وظیفه ما گرامیداشت ماهیت و هویت غدیر است، ائمه به بهانه های مختلف غدیر را گوشزد می کردند تا جایی که در روایات داریم در این ایام به کودکان طعام می دادند برای آن که غدیر در ذهن آن ها ماندگار شود.

سلطانی افزود: امسال توفیق داریم با کمک خیرین، مسؤولان و مردم و به برکت رمز نام امیرالمؤمنین در حروف ابجد 110 پرس غذای گرم با کیفیت را طبخ و توزیع کنیم.

وی همکاری دانشگاه آزاد واحد نجف آباد در طبخ غذا را ویژه دانست و گفت: میانگین روزانه 10 هزار تا 11 هزار پرس غذا در آشپزخانه دانشگاه طبخ می شود که توزیع آن توسط ستاد کمک مؤمنانه شهرستان نجف آباد از عید قربان تا عید غدیر در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع 110 هزار پرس غذا به مناسبت دهه ولایت در نجف آباد

طبخ و توزیع 110 هزار پرس غذا به مناسبت دهه ولایت در نجف آباد