مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 14:452020-08-05پزشكي

افتتاح اولین پایگاه اورژانس ریلی کشور در خرم دره


هم زمان با هفته ولایت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اولین پایگاه اورژانس ریلی کشور در شهرستان خرم دره را افتتاح کرد.

- ایسنا/زنجان هم زمان با هفته ولایت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اولین پایگاه اورژانس ریلی کشور در شهرستان خرم دره را افتتاح کرد.

سعید نمکی ظهر امروز (15 مردادماه) در مراسم افتتاح اولین پایگاه اورژانس ریلی کشور در شهرستان خرم دره که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات همکاران دانشگاه علوم پزشکی زنجان و همکاران هوانیروز این استان، اظهار کرد: خیرین استان زنجان تاکنون در عرصه های مختلف کارهای بزرگی را خلق کرده اند.

وی ضمن قدردانی از همه پرسنل و دست اندرکاران نظام سلامت استان و استاندار زنجان که یکی از استاندارهای نمونه در طول مدیریت کرونا بوده است، افزود: این استان زحمات زیادی را در راستای مدیریت بیماری کرونا کشیده و جزو یکی از استان های پایلوت کشوری است.

این مسئول با بیان اینکه توسعه ریلی کشور به گونه ای رشد کرده است که چند برابر دهه های گذشته توانستیم شاهد این توسعه باشیم، تصریح کرد: طبق ارائه گزارش در هیئت دولت در سال جاری، قرار است در توسعه ریلی کشور کارهای بزرگ تری تا پایان دولت ساماندهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین پایگاه اورژانس ریلی کشور در خرم دره

افتتاح اولین پایگاه اورژانس ریلی کشور در خرم دره