مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 13:252020-08-05دانش

جهاد دانشگاهی برای خلاء های جامعه نسخه علمی ارائه می دهد


رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: جهاد دانشگاهی همواره خلاء های موجود در موضوعات مختلف جامعه را شناسایی و متناسب با آن نسخه علمی ارائه داده است.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: جهاد دانشگاهی همواره خلاء های موجود در موضوعات مختلف جامعه را شناسایی و متناسب با آن نسخه علمی ارائه داده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار با حضور در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با رییس واحد و معاونان وی دیدار و گفت وگو کرد.

محمود مرآثی، رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در این نشست، با معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، اظهار کرد: فعالیت های جهاد دانشگاهی در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دنبال می شود.

وی افزود: در بخش فرهنگی دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا فعالیت دارند که خبرگزاری ایسنا به عنوان اولین خبرگزاری غیردولتی از قدرتمندترین خبرگزاری های رسمی کشور است، همچنین خبرگزاری تخصصی قرآنی ایکنا نیز حوزه های تخصصی مذهبی را دنبال می کند.

رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با معرفی مرکز افکار سنجی (ایسپا) در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، تصریح کرد: این مرکز با ارائه فعالیت ‎های منحصر به فرد از مهمترین مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی برای خلاء های جامعه نسخه علمی ارائه می دهد

جهاد دانشگاهی برای خلاء های جامعه نسخه علمی ارائه می دهد