مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 13:202020-08-05سياسي

اصلاح طلبان از انکار هویت خود در برابر غرب به چه دستاوردی رسیدند؟


جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی چاره مقابله با شیطان بزرگ و لغو تحریم ها را مقاومت عاشورایی دانست و تاکید کرد: اصلاح طلبان تا انکار همه هویت و گذشته خود نیز در برابر غرب پیش رفتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با برگزاری دو نشست گفتمانی و سیاسی اقتصادی در فضای مجازی رخدادهای داخلی، منطقه ای و بین المللی را مورد ارزیابی قرار داد.

این جمعیت با اشاره به دهه ارزشمند و معرفت ساز ولایت در ایام اعیاد قربان تا غدیر یادآور شد: یکی از این اعیاد، عنصر ارزشمند برائت از مشرکین را در جریان حج ابراهیمی برای جامعه اسلامی رقم می زند و دیگری جایگاه بلند پیشوایی، امامت و ولایت بر جامعه را برای تحقق کلام وحی و اجرای احکام نورانی اسلام پیش رو قرار می دهد.

  این جمعیت با یادآوری اینکه زیبایی های احکام و معارف اسلام ناب محمدی که در بطن مناسبت های دینی قرار گرفته است، تاکید کرد: با لایه برداری از این مناسبت ها می توان گفتمان های نو به نو در خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را دریافت و امامت و ولایتی بر مبنای دین را در سبک زندگی جوامع و در مدیریت جهان رقم زد.

  جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی عیدالله الاکبر غدیر را سرآغاز بازخوانی گفتمان هایی چون عدالت و انصاف، مقاومت و صبوری، رعایت تقوا و عدالت در سیاست ورزی، زه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان از انکار هویت خود در برابر غرب به چه دستاوردی رسیدند؟

اصلاح طلبان از انکار هویت خود در برابر غرب به چه دستاوردی رسیدند؟