مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 12:202020-08-05پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / چهارشنبه 15 مرداد 99


طبق گفته سخنگوی وزارت بهداشت 26 استان کشور از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز و هشدار به سر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استانهای مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

آمار مرگ و میر و ابتلای به کرونا در استان اردبیل همچنان بالاست آمار مرگ و میر و ابتلای به بیماری کرونا در استان اردبیل همچنان بالاست به طوری که طی شبانه روز گذشته هفت نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده و 53 نفر دیگر نیز با وضعیت جسمی وخیم در مراکز درمانی این استان بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل روز چهارشنبه، با هشدار مجدد و توصیه موکد در خصوص ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، آمار بیماران مبتلا، بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان را نگران کننده خواند.

دکتر شهرام حبیب‎زاده اعلام کرد: فرآیند بستری در بیمارستان های استان به گونه ای است که فقط بیماران بدحال بستری شده و بیماران با حال عمومی نسبتا خوب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / چهارشنبه 15 مرداد 99

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / چهارشنبه 15 مرداد 99