مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-05اقتصادي

ایجاد پارک سوار جدید ویژه تهران/کاهش60 درصدی جابجایی مسافر


معاون اداره کل راهداری استان قم گفت: به منظور ساماندهی میدان 72 تن، دو سکوی جدید مقابل دکه های سوهان پزی جهت نظم دهی به فعالیت خودروهای جابجایی مسافر ایجاد شد.

- حمید سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایجاد پارک سوار جدید در میدان شهدای 72 تن در ورودی شهر قم گفت: به منظور ساماندهی میدان شهدای 72 تن، دو سکوی جدید مقابل دکه های سوهان فروشی جهت نظم دهی به فعالیت خودروهای مسافربر تشکیل و خط مسافربری تهران به این مکان منتقل می شود.

وی ادامه داد: خودروهای قم تعهد داده اند که در حداقل زمان ممکن حرکت و از خودروهای باکیفیت نیز استفاده کنند و حضور خودروهای سایر استان ها در این پارک سوار محدود می شود و خودروهای قدیمی نیز در پارک سوار فعلی واقع در کنار سکوی راهنمایی و رانندگی مستقر می شوند و مسافران بر اساس خواسته خود خودرو را انتخاب می کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم تصریح کرد: تعداد اتوبوس هایی که در جاده های قم تردد می کنند برای حمل و نقل مسافران کافی است به ویژه در وضعیت فعلی که با شیوع کرونا جابجایی مسافران 60 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به شیوع کرونا و متضرر شدن صاحبان اتوبوس به دلیل نبود مسافر گفت: برای جبران بخشی از مشکلات اتوبوس داران که به صورت انفرادی فعالیت می کنند مبلغ 6 میلیون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پارک سوار جدید ویژه تهران/کاهش60 درصدی جابجایی مسافر

ایجاد پارک سوار جدید ویژه تهران/کاهش60 درصدی جابجایی مسافر