مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 12:052020-08-05اجتماعي

رقابت مجازی 330 دانش آموز در مرحله نهایی مسابقات قرآنی کشور


مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: از مجموع 1100 دانش آموز راه یافته به مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی کشور، 330 نفر به مرحله پایانی راه یافته اند که در بستر سامانه شاد به میزبانی اداره کل آموزش وپرورش استان به رقابت خواهند پرداخت.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی گفت: از مجموع 1100 دانش آموز راه یافته به مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی کشور، 330 نفر به مرحله پایانی راه یافته اند که در بستر سامانه شاد به میزبانی اداره کل آموزش وپرورش استان به رقابت خواهند پرداخت.

قاسمعلی خدابنده در گفت وگو با ایسنا در خصوص بیست و هشتمین مسابقات قرآن دانش آموزی کشور اظهار کرد: هر سال در فصل تابستان مراحل پایانی مسابقات قرآنی کشور با حضور دانش آموزان و داورانی از سراسر کشور در مشهد میزبانی می شود.

در سال جاری نیز با توجه به اینکه امکان اجتماع دانش آموزان وجود نداشت و از طرفی مسابقات قرآنی در طول سال تحصیلی، در مرحله مدرسه ای، منطقه ای، شهرستانی و استانی اجرا شده بود اما برگزیدگان هر مرحله مشخص نشده بود، تصمیم به برگزاری مرحله پایانی و کشوری به صورت مجازی گرفته شد تا دانش آموزان از رسیدن به فینال محروم نشوند.

وی افزود: وزارت آموزش وپرورش با توجه به سابقه خراسان رضوی در برگزاری این دوره از مسابقات، این بخش را به اداره کل آموزش وپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت مجازی 330 دانش آموز در مرحله نهایی مسابقات قرآنی کشور

رقابت مجازی 330 دانش آموز در مرحله نهایی مسابقات قرآنی کشور