مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 12:002020-08-05سياسي

رسانه مدافع عمومی از حقوق شهروندان است


فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه رسانه می تواند کلیدواژه راهکار مشکلات و کجروی ها را به مسئولین اطلاع رسانی کند، گفت: - ایسنا/گیلان فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه رسانه می تواند کلیدواژه راهکار مشکلات و کجروی ها را به مسئولین اطلاع رسانی کند، گفت: رسانه یک مدافع عمومی است که از حقوق شهروندان می تواند دفاع کند.

عبدالوهاب طاهری امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران بندر انزلی که در محل ناوگان نیرو دریایی این شهرستان برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز ما در جنگ اطلاعات هستیم و رسانه های دلسوز می توانند در جامعه برای انتقال اخبار مفید و اثر گذار، موثر باشند.

وی با بیان اینکه رسانه می تواند کلیدواژه راهکار مشکلات، مسائل و کجروی ها را به مسئولین اطلاع رسانی کند، افزود: رسانه یک مدافع عمومی است که از حقوق شهروندان می تواند دفاع کند و با در نظر داشتن این مسئله خیر دنیا و آخرت شامل حال خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه خواهد شد.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه ارتش یکی از نیروهایی است که همواره در موضوعات مختلف کشور و بحران ها حضور داشته است، گفت: تعاملات دوسویه بین ارتش و سپاه وجود دارد و در واقع همپوشانی با یکدیگر در مأموریت ها داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه مدافع عمومی از حقوق شهروندان است

رسانه مدافع عمومی از حقوق شهروندان است