مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 11:202020-08-05سياسي

نمایندگان ناظر مجلس بر مجامع، هیأت ها و شوراها را بشناسید


نمایندگان مجلس اعضای ناظر مجلس بر برخی مجامع، هیات ها و شوراها را تعیین کردند و مدت عضویت نمایندگان ناظر تابع قانون ذی ربط است و درصورت عدم تعیین زمان در قانون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نمایندگان طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در جلسات صحن علنی تعدادی از اعضای ناظر مجلس بر مجامع، هیأت ها و شوراها را مشخص کرده اند.

نمایندگان مجلس اعضای ناظر مجلس بر برخی مجامع، هیات ها و شوراها را تعیین کردند.

آنطور که سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیات رییسه مجلس می گوید، همچنان تعیین اعضای ناظر در این نهادها همچنان ادامه دارد و در جلسات علنی هفته های آتی نهایی خواهد شد.

ماده 216 آیین نامه داخلی مجلس به نحوه انتخاب نمایندگان ناظر برای عضویت و شرکت در جلسات مجامع، هیأت ها و شوراها پرداخته است، ای این رو برای انتخاب ناظران کمیسیون های تخصصی و یا مجلس شورای اسلامی، کمیسیون ذی ربط موظف است حداقل به تعداد دوبرابر مورد نیاز از نمایندگان داوطلب واجد شرایط را به مجلس معرفی کند تا مجلس نسبت به انتخاب تعداد مورد نیاز اقدام کند.

همچنین نمایندگان هر استان، نماینده منتخب خود را از بین نمایندگان همان استان برای شرکت در مجامع و شوراهای استانی تعیین و به کمیسیون ذی ربط اعلام می نماید تا به مجلس شورای اسلامی برای انتخاب معرفی شود باید گفت که مدت عضویت نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان ناظر مجلس بر مجامع، هیأت ها و شوراها را بشناسید

نمایندگان ناظر مجلس بر مجامع، هیأت ها و شوراها را بشناسید