مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-05سياسي

احتمالات مختلف درباره اربعین 99 بررسی شد


در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به احتمالات مختلف درباره مراسم اربعین حسینی و لزوم آمادگی لازم برای برنامه های جایگزین در صورت برگزارنشدن این حماسه اشاره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز 14 مرداد به ریاست حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت برگزاری شد.

در این نشست، محمد آزاد، سرپرست معاونت عتبات عالیات، حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی، مدیرکل دفتر پذیرش و اعزام زائرین عتبات، محسن نظافتی و حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مدیران دفاتر نمایندگی سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در عراق از بررسی ها  و کارشناسی های انجام شده در خصوص احتمالات مختلف درباره مراسم اربعین آینده گزارش دادند.

همچنین علیرضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه فعالیت ها در خصوص مراسم اربعین حسینی در دو حوزه داخل کشور و عراق در حال پیگیری است، اظهار داشت: با توجه به تصمیمات ستاد مرکزی اربعین و شرایط عراق سناریوهای مختلف در حال طراحی است.

  سرپرست معاونت عتبات عالیات سازمان حج هم خاطرنشان کرد: با تشکیل این معاونت در سازمان حج، فعالیت ها در حوزه عتبات متمرکز شده و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمالات مختلف درباره اربعین 99 بررسی شد

احتمالات مختلف درباره اربعین 99 بررسی شد