مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-05سياسي

کار در «شیفت ایثار» به شکرانه سلامت


همزمان با آغاز رزمایش سراسری مرحله دوم کمک مومنانه جامعه کارگری شرکت شیشه همدان در قالب طرح «شیفت ایثار» به مدت یک ماه به کمک نیازمندان شتافتند، - خبرگزاری فارس- همدان؛ در روزهای کرونایی کارگران در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت در حال کمک رسانی هستند و کمر همت بستند تا چرخ تولید متوقف نشود و معیشت مردم  به خطر نیفتاد.

کارگران امروز در جبهه اقتصادی همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس با وجود فشارهای ناشی از تحریم ها جانانه در صحنه حضور دارند و با شیوع هر چه بیشتر کرونا در مواجهه با این ویروس در دو بخش نقدی و غیر نقدی به منظور تحقق کمک های مومنانه دست به کار شدند.

همزمان با آغاز رزمایش سراسری مرحله دوم کمک مومنانه جامعه کارگری شرکت شیشه همدان در قالب طرح شیفت ایثار به مدت یک ماه به کمک نیازمندان شتافتند، در این طرح کارگران چند ساعت بدون دستمزد کار می کنند و شکرانه سلامت خود و خانواده شان را به جای می آورند.

مسوول بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان همدان با اشاره به اینکه کارخانجات همدان و تمام واحدهای تولیدی در کشور به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کمک های مومنانه لبیک گفتند اظهار می کند: با توجه به شیوع بیماری و توصیه های رهبر فرزانه در مرحله اول کمک های مومنانه همه اقشار جامعه به صورت مردمی گام موثری برداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار در «شیفت ایثار» به شکرانه سلامت

کار در «شیفت ایثار» به شکرانه سلامت