مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-05سياسي

همه آنچه باید از توافق مجلس و دولت برای برگزاری کنکور بدانیم


سرانجام مجلس و دولت برای برگزاری کنکور سراسری موافقت کردند با این شرط که پروتکل های بهداشتی سختگیرانه رعایت شود و هیاتی بر آن نظارت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روز گذشته بعد از هفته ها بحث و مناقشه با اعلام وزیر بهداشت ودرمان رسما تکلیف زمان و نحوه برگزاری کنکور ارشد و سراسری مشخص شد و این آزمون ها در زمان مقرر خود برگزار می شود.

به روال هر سال خرداد و تیر ماه موعد برگزاری آزمون کنکور در رشته ها و مقاطع مختلف است که امسال با ورود ویروس منحوس کرونا نحوه برگزاری این آزمون دستخوش تغییراتی شد.

قرار بود ابتدا کنکور در مقاطع مختلف در تیرماه برگزار شود که با شیوع کرونا زمان برگزاری آن ها به تعویق افتاد و طبق برنامه ریزی موعد برگزاری کنکور دکترا در اواخر تیر و کنکور ارشد در هفته اول مرداد بود.

این قرار نیز اما برجا نماند و با شیوع موج جدیدی از کرونا و درخواست تعدادی از نمایندگان، مجددا به مدت دو هفته به تعویق افتاد؛ اتفاقی که شاید باعث ایجاد توقعی در بین بخشی از جامعه برای تأخیر بیشتر در برگزاری کنکور و حتی لغو آن شد.

داوطلبان و خانواده هایشان از طریق تماس تلفنی و پیامک های مستمر در طول شبانه روز از نمایندگان خواستار تعویق یا لغو برگزاری کنکور بودند و در مقابل عده ای دیگر بر لزوم برگزاری کنکور در موعد آن تاکید می کردند با این استدلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه آنچه باید از توافق مجلس و دولت برای برگزاری کنکور بدانیم

همه آنچه باید از توافق مجلس و دولت برای برگزاری کنکور بدانیم