مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-05اقتصادي

طرح آبرسانی بن_بروجن، منبع آب پایدار شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رفع کامل موضوع کمبود آب شهرک های صنعتی تا پایان سال 1400 تخمین زده شده است، گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رفع کامل موضوع کمبود آب شهرک های صنعتی تا پایان سال 1400 تخمین زده شده است، گفت: عمده راه تامین این نیاز از محل طرح آبرسانی بن_ بروجن است.

حمیدرضا فلاح در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اتصال به شبکه آبرسانی برای رفع مشکلات آب در شهرک ها و نواحی صنعتی ضروری است، اظهار کرد: در حال حاضر این شهرک ها با تانکر آبرسانی شده، آب پایدار مصوب شده و عمده تامین این نیاز از محل طرح آبرسانی بن_ بروجن و با اعتبار تخصیص داده شده از سفر اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه به استان صورت خواهد گرفت، علاوه بر آن مشکل آب واحدهای صنعتی استان نیز از خلال این طرح مرتفع خواهد شد.

وی شهرک های صنعتی سفیددشت و شهرکرد را نیازمندترین شهرک ها به تامین آب دانست و افزود: عمده تامین آب مورد نیاز شهرک ها از چاه های عمیق و نیمه عمیق بوده و کسری بخشی از شهرک ها به آب با تانکرهای آبرسانی جبران می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری توسعه چاه های زیرزمینی و اصلاح و لایروبی چاه ها را از جمله راه های کوتاه مدت تامین آب عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی بن_بروجن، منبع آب پایدار شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری

طرح آبرسانی بن_بروجن، منبع آب پایدار شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری