مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-05سياسي

شورای هماهنگی تبلیغات در حفظ وحدت مردم تاثیرگذار بوده است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد مردمی و انقلابی در چند دهه توانسته است گامی مهم در ایجاد همبستگی و وحدت مردم برای پاسداشت ارزش های انقلاب بردارد.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد مردمی و انقلابی در چند دهه توانسته است گامی مهم در ایجاد همبستگی و وحدت مردم برای پاسداشت ارزش های انقلاب بردارد.

حجت الاسلام محمد رضایی در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت 12 مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برگزار شد، گفت: برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت و راهبری این شورا در مناسبت های ملی، مذهبی، انقلابی و سیاسی مثال زدنی است؛ همانطور که با توجه به شیوع بیماری کرونا در نیمه شعبان شاهد برگزاری مراسم پرشکوهی همانند روز قدس بودیم.

وی با اشاره به اینکه سازماندهی، نظارت و هماهنگی برگزاری مراسم های دینی و ملی و مذهبی بر عهده این شورا گذاشته شده است، گفت: خدمات متعددی از شورای تبلیغات اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در زمینه پشتیبانی از جبهه ها و ایجاد جریان حماسی در جامعه و بسیج مردم و جوانان برای حضور در عرصه های مختلف آن دوران را می توان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای هماهنگی تبلیغات در حفظ وحدت مردم تاثیرگذار بوده است

شورای هماهنگی تبلیغات در حفظ وحدت مردم تاثیرگذار بوده است