مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-05سياسي

قالیباف: ایران درکنار دولت و مردم لبنان است


رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با رییس مجلس نمایندگان لبنان درباره حادثه انفجار در بندر بیروت،گفت: جمهوری اسلامی ایران در گذار از این بحران در کنار ملت و دولت لبنان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با نبیه بری رییس مجلس نمایندگان لبنان پیرامون حادثه انفجار در بندر بیروت گفتگو کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، جان باختن جمعی از مردم بیروت را تسلیت گفت و برای مجروحان و مصدومان از درگاه خداوند آرزوی بهبودی و سلامتی کامل کرد.

قالیباف با بیان اینکه اطمینان دارم مردم لبنان با روحیه مقاومی که دارند، از این بحران و حادثه تلخ با صبوری و شکیبایی عبور خواهند کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در گذار از این بحران در کنار ملت و دولت لبنان خواهد بود.

رییس مجلس شورای اسلامی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارسال کمک های انسان دوستانه به بیروت تاکید کرد.

در ادامه این گفتگو، نبیه بری ضمن تشکر از تماس رییس مجلس شورای اسلامی از پشتیبانی و حمایت های دلگرم کننده جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در دوران های سخت از جمله در زمان اشغال جنوب لبنان توسط رژیم صهیونیستی همواره حامی و پشتیبان مردم این کشور بوده و ملت و دولت ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: ایران درکنار دولت و مردم لبنان است

قالیباف: ایران درکنار دولت و مردم لبنان است