مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-05سياسي

2.5 میلیون «NEET» در کشور و نقش آنها در آشوب های اخیر


عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) که درباره موضوع NEETها پژوهش و تحقیقات خوبی انجام داده، معتقد است که NEETها نقش موثری در آشوب های اخیر در کشور داشته اند و بسیاری از خشونت های صورت گرفته توسط این گروه صورت گرفته است.

- حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، کامران شیرازی: NEETها اقشاری از جامعه هستند که در حقیقت نه در حال تحصیل و آموزش هستند، نه اشتغال به کار دارند و نه در حال مهارت آمورزی برای ورد به صحنه اشتغال، یعنی افرادی که شاغل نیستند و به دنبال و در جست و جوی شغل نیز نیستند که به اعتقاد جامعه شناسان سیاسی وجود چنین افرادی در جامعه می تواند بحران هایی را ایجاد کند.

دکتر سید جواد حسینی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) و استاد جامعه شناسی سیاسی از اساتیدی است که درباره این موضوع پژوهش و تحقیقات خوبی انجام داده و معتقد است که NEETها نقش موثری در آشوب های اخیر در کشور داشته اند و بسیاری از خشونت های صورت گرفته و رفتارهای همراه با خشونت توسط NEETها صورت گرفته است که در همین رابطه با وی به گفت وگو نشستیم.

حسینی در ابتدا این رابطه گفت: در سال های اخیر جمهوری اسلامی با یک روند اعتراضی مواجه بوده است، ماناآرامی های سال 96 و ناآرامی های سال 97 و 98 را داشتیم و احتمال ناآرامی در سال 99 هم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2.5 میلیون «NEET» در کشور و نقش آنها در آشوب های اخیر

2.5 میلیون «NEET» در کشور و نقش آنها در آشوب های اخیر