مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-05اقتصادي

خاموشی های کوتاه مدت خوزستان، ناخواسته اند


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: خوزستان در توسعه زیرساخت های برق به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده بود اما با اعمال تحریم ها، نوسان قیمت ارز و بیماری کرونا، - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: خوزستان در توسعه زیرساخت های برق به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده بود اما با اعمال تحریم ها، نوسان قیمت ارز و بیماری کرونا، روند نوسازی دچار مشکلاتی شده است.

محمود دشت بزرگ در گفت وگو با ایسنا، با ارائه گزارشی از وضعیت صنعت برق استان خوزستان اظهار کرد: با وجود اینکه در چند ماه گذشته بیماری کرونا باعث کند شدن روند فعالیت ها شده بود اما نیروهای صنعت برق همانند کادر درمان در آمادگی کامل بودند و این امر موجب شد که در بحث برق رسانی به شهروندان خللی وارد نشود.

وی افزود: با وجود همه اقدامات انجام شده، خاموشی های ناخواسته کوتاه مدتی نیز در شبکه رخ داده است که به دلیل دماهای بالای 50 درجه و ماندگاری دو هفته ای آن در استان خوزستان و مصرف بالای برق بوده که باعث آسیب به تجهیزات شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: شبکه برق استان قدیمی و فرسوده است و کار نوسازی و افزایش ظرفیت شبکه برق در خوزستان از سال های قبل شروع شده و هم اکنون در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی های کوتاه مدت خوزستان، ناخواسته اند

خاموشی های کوتاه مدت خوزستان، ناخواسته اند