مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-05اقتصادي

با همان انگیزه و توان روز اول کار می کنم/ رسانه ها به کمک توسعه استان بیایند


تا زمانی که در استان هستم با همان انگیزه و توان روز اول ورودم به استان کار خواهم کرد و از همه معاونین و مدیران کل استان هم همین انتظار را دارم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: تا زمانی که در استان هستم با همان انگیزه و توان روز اول ورودم به استان کار خواهم کرد و از همه معاونین و مدیران کل استان هم همین انتظار را دارم.

هوشنگ بازوند در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه های استان که امروز(15 مرداد) در آستانه روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: روزی که به کرمانشاه آمدم شرایط سخت کار کردن در این استان را می دانستم، زیرا نرخ بیکاری استان 22 درصد بود و کرمانشاه رتبه اول بیکاری کشور را داشت و همین شرایط را بسیار سخت می کرد.

وی افزود: آن روز خیلی ها نسبت به این نرخ بالای بیکاری بی تفاوت بودند و عده ای هم فکر می کردند با حرف زدن و شعاد دادن می توان شغل ایجاد کرد، اما از همان روز اول اولویت خود را بر تلاش برای کاهش نرخ بیکاری قرار دادم که خوشبختانه در این سالها هم نتایج خوبی حاصل شده و نرخ بیکاری استان از 22 درصد به 15 درصد کاهش یافته است.

بازوند با بیان اینکه در این شرایط اقتصادی کشور ایجاد شغل از سخت ترین کارهاست، گفت: یکی از مهمترین راه های ایجاد اشتغال جذب سرمایه گذار است، ولی متاسفانه برخی ها سر راه جذب سرمایه گذار مانع ایجاد می کنند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همان انگیزه و توان روز اول کار می کنم/ رسانه ها به کمک توسعه استان بیایند

با همان انگیزه و توان روز اول کار می کنم/ رسانه ها به کمک توسعه استان بیایند