مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-05حوادث

کشف بیش از یک کیلوگرم هرویین توسط پلیس راه آهن


فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری 2 نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف یک کیلو و 900 گرم هرویین توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.

- فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری 2 نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف یک کیلو و 900 گرم هرویین توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردارحشمت اله ملکی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، مأموران مبارزه با مواد مخدر این پلیس حین کنترل و بازرسی مسافران قطار کرمان ـ تهران به دو نفر به هویت های معلوم مظنون شدند.

وی گفت: بارعایت موازین شرعی و قانونی در بازرسی از کیف یکی از متهمان، یک بسته مواد مخدر از نوع هرویین به مقدار یک کیلوگرم آب بندی شده که در داخل جداره آن به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: همچنین از بار متهم دوم نیز یک بسته هرویین آب بندی شده به وزن 900 گرم که با همان روش در جداره کیف جاسازی شده بود، کشف شد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، فرمانده پلیس راه آهن کشور در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و تحویل مواد مخدر مکشوفه و متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم، خاطر نشان کرد: پلیس راه آهن کشور به عنوان یکی از پلیس های تخصصی زیر مجموعه پلیس پیشگیری ناجا با قاطعیت مبارزه با سوداگران مرگ را به صورت مستمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از یک کیلوگرم هرویین توسط پلیس راه آهن

کشف بیش از یک کیلوگرم هرویین توسط پلیس راه آهن