مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-05سياسي

سهم بردخون از عوارض آلایندگی، «هیچ»!


در زمینه عوارض آلایندگی گله داریم که هیچ بهره ای نداشتیم و از تملک دارایی نیز چیزی به بردخون نرسید اما با این وجود چند پروژه را برای هفته دولت آماده افتتاح و کلنگ زنی کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، علی اخلاقی ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی هفته دولت اظهار داشت: با وجود همه مشکلات و کمبودها در یک سال گذشته، اقدامات و فعالیت های خوبی در زمینه های مختلف و در راستای عمران و آبادانی بخش بردخون صورت گرفته است.

بخشدار بردخون افزود: با توجه به همزمانی هفته دولت با آغاز ماه محرم، ضرورت دارد دهیاری ها، شهرداری و ادارات فضاسازی مناسبی در شهر و روستاها داشته باشند و هیأت های عزاداری نیز مشارکت کنند.

خدمات دولت در بخش ارائه شود وی با اشاره به هفته دولت، اضافه کرد: هفته دولت فرصت مغتنم و زمان ارزشمندی است که عملکرد و فعالیت های یک ساله دولت در بخش ارائه شود و در سال پایانی دولت تأثیرگذاری اقدامات دولت در زمینه رشد منطقه و میزان رفع محرومیت ها اطلاع رسانی شود.

اخلاقی ادامه داد: حدود 6 ماه درگیر ویروس کرونا تبعیت کنیم و با مشارکت عمومی و مسؤولیت پذیری، رعایت بهداشت فردی، فاصله گذاری هوشمند و استفاده از ماسک، اوضاع را مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بردخون از عوارض آلایندگی، «هیچ»!

سهم بردخون از عوارض آلایندگی، «هیچ»!