مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-05بين الملل

لبنانی ها برای میزبانی از هموطنان خسارت دیده پویش به راه انداختند


جوانان لبنانی به ویژه در جنوب این کشور و مناطق شیعه نشین یک پویش در فضای مجازی برای میزبانی از هموطنان خسارت دیده خود در جریان انفجار روز گذشته بندر بیروت در منازلشان به راه انداخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انفجار مهیب بندر بیروت که روز گذشته باعث تخریب صدها خانه مسکونی در پایتخت لبنان شد نشان داد که مردم این کشور به ویژه شیعیان جنوب آن برای کمک رسانی به هموطنان خود دست به کار شده اند.

یکی از کارهایی که جوانان لبنانی به ویژه در فضای مجازی از طریق به راه انداختن پویش، به دنبال تحقق آن هستند، باز کردن درب منازل خود به روی متضرران این انفجار و کسانی که خانه های خود را از دست داده اند به شمار می رود.

بسیاری از لبنانی ها با انتشار پست های توییتری و قرار دادن شماره تماس های خود در این پست ها، برای میزبانی از هموطنان خسارت دیده خود اعلام آمادگی کرده اند.

آنها با تاکید بر اینکه این خدمات به صورت مجانی ارائه می شود از هموطنان خود خواسته اند تا بدون تعلل به منازل آنها مراجعه کنند.

نکته قابل توجه این است که اکثر صاحبان این منازل که خواهان میزبانی از هموطنان خود بوده، در مناطق جنوبی لبنان ساکن هستند.

ساعاتی قبل نیز حزب الله لبنان با به راه انداختن پویش اهدای خون، از تمام شهروندان این کشور خواسته بود تا برای کمک به هموطنان مجروح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنانی ها برای میزبانی از هموطنان خسارت دیده پویش به راه انداختند

لبنانی ها برای میزبانی از هموطنان خسارت دیده پویش به راه انداختند