مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-05سياسي

برگزاری رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه با محوریت شرکت نکاچوب


رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه با حضور شهرام نوری مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و جعفر اصغری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میاندورود با محوریت شرکت نکاچوب برگزار شد.

- ایسنا/مازندران رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه با حضور شهرام نوری مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا و جعفر اصغری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میاندورود با محوریت شرکت نکاچوب برگزار شد.

مجموعه بسیج کارگری استان مازندران همزمان با سراسر کشور طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به سال جهش تولید در راستای برنامه های خود و شرایط و مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا از عید قربان تا عید غدیر طرح شیفت ایثار را به عنوان یکی از برنامه های نهضت تعاون و احسان با همت مومنانه کارگران در شرکت نکاچوب برگزار کرد.

مهندس سعید نوری مدیرعامل شرکت نکاچوب در مراسم برگزاری رزمایش کشوری شیفت ایثار بیان کرد: طبق فرمایشات مقام رهبری در خصوص مشارکت در کمک مومنانه به قشر آسیب پذیر جامعه، شرکت نکاچوب توانسته در طی چهار مرحله در این رزمایش شرکت کند.

وی افزود: در این راستا در هر یک از این چهار مرحله 750 سبد معیشتی به کارگران شرکت و مردم نیازمند اهدا شد و امیدواریم ادامه دهنده این مسیر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه با محوریت شرکت نکاچوب

برگزاری رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه با محوریت شرکت نکاچوب