مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-05ورزشي

برترین کتاب های روانشناسی که درباره درک رفتار انسان ها سخن می گویند


اگر دوست دارید چه در زمینه پیشرفت شخصی و چه در زمینه پیشرفت کاری بتوانید شناخت بیشتری از رفتارهای خودتان و اطرافیان تان به دست آورید و از این طریق موفق تر عمل کنید، - انسان موجود بسیار پیچیده ای است که سال هاست دانشمندان حیطه های مختلفی از جمله روانشناسی بالینی و روانشناسی اجتماعی به بررسی رفتارهای او می پردازند.

درک این مسئله که انسان چطور فکر می کند، چطور تصمیم می گیرد و چه عواملی بر افکار و تصمیم های او اثرگذار هستند، اهمیت بسیار زیادی دارد و منجر به دستاوردهای بسیاری خواهد شد.

بنابراین عجیب نیست که برای انجام تحقیقات روانشناسی منجر به درک رفتار انسان زمان و هزینه زیادی صرف می شود.

اگر شما هم دوست دارید چه در زمینه پیشرفت شخصی و چه در زمینه پیشرفت کاری بتوانید شناخت بیشتری از رفتارهای خودتان و اطرافیان تان به دست آورید و از این طریق موفق تر عمل کنید، به هیچ وجه فهرست پنج کتابی را که در این مقاله معرفی کرده ایم، از دست ندهید.

هنر شفاف اندیشیدن تا به حال با خودتان فکر کرده اید اگر بتوانید خطاهای شناختی موثر بر طرز فکرتان را بشناسید، فکر شما تا چه حد شفاف تر می شود و در نتیجه تصمیم های راحت تر و درست تری خواهید گرفت؟ کتاب هنر شفاف اندیشیدن Art Of Thinking Clear نوشته رولف دوبلی، نویسنده و کارآفرین موفق است که بعد از ترجمه اثر مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین کتاب های روانشناسی که درباره درک رفتار انسان ها سخن می گویند

برترین کتاب های روانشناسی که درباره درک رفتار انسان ها سخن می گویند